nervös =)

Natten har varit sådär. Har kommit in i en period där jag vaknar flera gånger per natt. DRYGT!!
Vaknade 1, vaknade halv 3, vaknade kvart i 5 av ossy som ville in och sen vaknade jag halv 7 när J gick upp.

Nu är jag lite pirrig för o titta på lägenheten. Jag hoppas, hoppas, hoppas den passar oss. OCh jag hoppas J kan smita ifrån jobbet en liten stund för o följa med o titta på den men det verkade rätt kört.
Annars vilar beslutet på mina axlar men jag antar att jag kommer kunna bestämma mig rätt fort. MAn känner väl om det är rätt eller inte.

Lovar att skriva senare o berätta.

I'll be back..



Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du gillar den gumman! Håller tummarna för er!

2008-10-10 @ 15:28:59
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0