Min prinsessa

oj nästan tre dagar sen jag skrev. Hinner inte med det här :)

Egentligen har jag verkligen inte tid att sitt här nu heller. Har tusen grejer att göra innan vi ska åka.
Idag är det nämligen dax för Skåne igen. Jag o J ska åka ner o hälsa på mamma, lina wilma o company.
J är jättenervös. Stackarn, men jag har sagt till honom att dom är bara hälften så farliga som dom ser ut =)

Skulle egentligen gått på fest ikväll ju men det får bli att g¨å  ut o äta istället. Vet dock inte vart jag ska ta honom.
Får fundera lite till. Kinamat är ju gott men lite tråkigt.

Har faktiskt köpt en liten present till min Wilma. Inte för att hon har födelsedag eller så utan för att hon är min syster och jag älskar henne. Och denna passar henne perfekt. Hon är ju min lilla prinsessa =)


Skål <I>Prinsessgodis</I>

nej ingen rast och ingen ro. Dax o sätta fart.


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas det gått bra i helgen! skriv o berätta puss på dig

2008-10-06 @ 02:48:11
URL: http://idaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0