Dagen och dess inköp!!

Dagen lider mot sitt slut igen.
J är hos en kompis o kollar på film och jag ska snart ta en sen dusch o sen bege mig i säng.
Dagens arbetsdag har varit stressig.Har hunnit med både städ och dusch, inköp o lite annat smått o gott.
Jag förstår inte vad det är med mig.
Är så irriterad hela tiden och allt går ut över stackars J.
Skäller o gapar o domiderar hela tiden så jag får dåligt samvete.


På helgerna när jag är ledig har vi det ås bra men så fort det sen blir vardag igen så börjas det.
Måste hitta ett sätt att få det till att bli bra på arbetsdagarna också.
Att känna att det är skönt o komma hem istället för att bara gnälla o gnata o bli irriterad. Antar att det beror på min arbetssituation och att jag inte trivs så bra. Får ta mig i kragen o söka mer jobb.

Idag shoppade jag iaf lite efter jobbet. Två tröjor och en väst samt en tröja till hjärtat.
Har fotograferat det o tänkte visat det här men nu hittar jag inte sladden till kameran.
Ska fråga herren i huset om han vet var den är.

Det ska bli så skönt o flytta sen.
Här går vi på varandra hela tiden och jag får inget utrymme alls.
Jobbigt!!

Snart är det iaf semester och det ska bli sååååååå underbart att komma iväg. Hoppas kylan håller i sig tills dess.
Nu hör jag att J kommer hem.

Måste rusa till duschen.

Sweet dreams.


Update:
Mannen i huset hittade sladden. Här är dagens inköp. tröjorna från kappahl som kostade halva reapriset och västen från lindex.



                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0