Dumma jag och underbara sötisen =)

Ibland blir jag knäpp på mig själv.
Börjar jobba 11.45 idag och skulle ta bussen 10.43.
Precis innan jag skulle gå så skulle jag ta mina nycklar och hittar inte dom.
GAAAAAAHHHHHHHHH, panik!!
Letar överallt och ser hur minuterna tickar iväg.
Till slut inser jag att jag kommer missa bussen och blir så förbannad så jag skriker och svär och sparkar på allt som är ivägen inkl. väggen.

Och var hittar jag dom sen, jo i bakfickan. Har lagt ner dom där utan att tänka på det. Så typiskt mig.
En sån dag man önskar man hade varit lite mer snabb på att ta sitt körkort.
Men jag antar att det också är sånt här som gör en mer motiverad till att ta det.
Efter semestern är det bara en sak som gäller.
BA trafikskola!!


Här är iaf två söta bilder på mig o min andra älskling tagna nyss:




Kommentarer
Postat av: Ida

jääävlar va stor ozzy har blivit, hihi:)

2008-10-30 @ 20:07:06
URL: http://idaste.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

Ja att flytta är väl alltid spännande om det är något man vill och jag vill ju verkligen flytta. Vill inet bo i lgh resten av livet och har dessutom längtat länge efter att få renovera :) Kram

2008-10-30 @ 20:18:43
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0