Dålig start!!

Fan vad tröt jag blir på mig själv ibland.
3 mornar i rad har jag gått upp som en jävla Zombie och rotat i skafferiet efter nåt att äta.
3 mornar i rad har jag vält upp Quinoa över hela köksgolvet. Den jävla paketen kan tydligen inte stå rakt upp.

Igår var vi på Ikea och småkkollade på äng. Tror vi bestämt vad vi ska ha nu, men billigt blir det ju inte.


Känner mig irriterad för tillfället. Och allt går ut över J. De blir ju så eftersom han är närmast.
Känner mig elak men vet inte vad ajg ska göra.


Nej Bella, fokusera på dom bra sakerna i livet...


Tack alla som skrivit här o grattat mig till lägenheten. Ni är kanon!!


None

Saknar dej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0