dom senaste 24 timmarnas plågor!!

Sista 24 timmarna har varit fruktansvärda.
Sen klockan 18-18.30 igår har jag haft kramper i magen minst en gång i timmen och efter "krampanfallen" är jag helt öm i magen och spänd.
Jag har sovit max 3 timmar inatt och har vaknat flera ggr av mina hemska krampanfall.
J ville köra in mig till akuten redan igårkväll eftersom han såg hur ont jag hade. Jag skrek och grät, när dom kom.
Men jag var envis o sa att vi ändå bara skulle få sitta där inne o vänta flera timmar.
Men jag lovade honom att om det inte hade gått över till dag skulle vi åka in. Men natten bjöd knappt på ngn sömn alls. Vaknade hela tiden av kramperna och klockan 5 imorse fick jag nog o gick upp. Då hade jag alltså legat i sängen o kvidit flera omgångar.

Klockan 8 ringde jag vårdcentralen i N-hammar o  dom kopplade mig vidare till infektion eftersom dom inte hade några tider men dom ville inte ta emot mig eftersom dom inte trodde det var magsjuka utan sa till mig att dom skulle återkomma så fort dom pratat med en läkare.
Klockan 12 fick J nog och sa att nu åkte vi minsann in till akuten vare sig jag ville eller inte.
Sagt o gjort.
Väl inne på akuten blev jag efter många om o men konstaterade med långt gången UVI samt misstänkt magsjuka.
Jag tänker inte berätta några detaljer om dom 3 timmarna på sjukhuset mer än att det var bland dom värsta i mitt liv.
Fick genomgå en massa hemska prover och undersökningar.

Fick alltså ringa till jobbet o sjukanmäla mig imorrn. Känns inte alls bra. Dels hade jag gärna velat visa mitt bruna ansikte och sen fick jag också höra at jag var den femte som sjukanmälde mig imorrn. Får men dåligt samvete eller.

Just nu är jag verkligen i helvetet känns det som. Jag har så ont och har fått krampanfall 1 gång i kvarten.
Det är hemskt. Är HEEEEEEEEEEELT slut. Har inte sovit nåt alls sen 5 imorse. Det går inte att sova med den här värken och efter varje krampanfall har jag så ont och är så öm i buken, känns som ngn sparkat mig 50 ggr mitt i magen.
Nu ska jag återgå till sängläge.


from paradise



to hell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0