Going to Skåne =)

Så, det blir alltså Skåne idag :)
Känns så jävla kul. jag längtar efter lilla familjen!
Mamma ska få sin kjol som jag köpte åt henne också ska dom få sina presenter som vi köpte i Tunisien.

Hade lite ont i magen i förmiddags men tog en tablett o sen var det borta, dom är verkligen superbra.
Lite tråkigt är det dock att man inte kan ta ett glas vin med mammsen ikväll men så är det ju när man går på pencillin.
Allt för att bli bra.

Har egentligen inte tid att sitta här nu, ska både packa o städa.
J:s farmor o farfar ställer upp o passar Ossy igen.
Den familjen är verkligen helt toppen.
Så lättsamma och enkla. Att dom dessutom hade sagt till J häromdagen att dom tyckte så mycket om mig gör ju att man tar dom lite extra fort till sitt hjärta :)

Vi var uppe tidigt idag, kl ringde halv 9 o så var vi uppe o käkade frulle sen bar det av hem till J:s föräldrar för att han skulle byta till vinterdäck. Ett tråkigt måste.
Bjöds på lite kaffe, pepparkakor o tragg också vilket var skönt eftersom jag suttit hemma här en hel vecka o haft tråkigt o ont.

Masa tråkigt tragg här kanske men så är det i vardagen, nej nu måste jag gå o göra det jag ska annars får J spel på mig när han kommer tillbaka.


Me and my girls =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0