Smärta och gräddkrig..

Fortfarande ett helvete här. Ont, ont, ont. Det vill inte ge med sig trots att jag  nu gått på pencillin sen igår kl 15.
Har varit på akuten igen idag, på såkallat återbesök. Fick en ny läkare idag *thank god*.
Hon var också ganska övertygad om att det var UVI.
jag vet inte vad jag tror längre. Känns bara jobbigt, jobbigt, jobbigt som fan.

Som tur är har jag världens bästa kille som körde ifrån jobbet idag, hem till n-hammar o hämtade mig, körde in till akuten o satt där med mig o sen körde hem mig igen. Han måste va den snällaste i världen!!
Det bästa med J är att vi har så jävla roligt ihop.
Inte för att han är så rolig (he, he) men jag kör mina skämt o ideer o han hänger på.
Igår lagade han god mat, potatisgratäng och schnitzel och sen gjorde jag efterrätten.
Det blev varma "kaneläpplen" med vaniljvisp till.

När vi hade ätit upp tog jag doppade jag hela handen i vispen och sen gick jag fram till J o keladelite med hans ansikte.
he, he. Efter det tyckte jag synd om honom så jag doppade handen igen och tog lite i mitt ansikte och frågade om det kändes bättre då =)

         

Jag ser hängig ut det vet jag, påsarna under ögonen är nästan nere till knäna.
Men då förstår ni kanske hur ja känner mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0