Tunisien here we come!!

Äntligen 5:e November!!!
Idag bär det av. TUNISIEN HERE WE COME!!!
Det hade inte kunnat komma mer lämpligt.
Igår fick jag världens migränanfall, IGEN!!
Är så trött på det. JAg får så ont att jag knappt kan titta och absolut inte på nåt ljust.
Och självklart kom det mitt i affären, där det är som ljusast.
J. fick hjälpa mig ut till bilen och sen körde vi hem o bums i säng. Kl 18!
VAknade ca 2 timmar senare.
Usch det är hemskt. Det satt i hela kvällen även om det lättade efter jag sovit en stund.
Usch... måste gå till läkaren för o få hjälp.
Men nog om klagande. Ska försöka ta det lugnt idag o inte stressa upp mig.
för jag känner hur det ligger på lur o bara väntar på att få bryta ut som alltid dagen efter.


Nu ska jag försöka att bara njuta o inte tänka på jobb o sånt här hemma.
Så ha de så gott så länge så hörs vi om en vecka.




All you nees is love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0