Take me back to paradise!!

Hemkommen från doktorn idag igen. Suck..
Blir så trött, dom motsäger sig själva hela tiden och den ena tror det och absolute inte det andra o en annan tror att de är helt fel.
Jag blir fan orolig, ena dan är det en magsjukdom, andra UVi, tredje äggstockarna eller cysta.
Nåja, nu fick jag iallafall en tid till en gyn undesökning om ca 1 vecka.
Skönt nog så är det iaf just nu mkt bättre med mig. Har inte alls så ont som igår kväll.


Det har bara varit skit sen jag kom hem från Paradise Tunisien. Igår satt jag o J o drömde oss en vecka tillbaka, till sol, värme, ledighet och bad...
Nu ska jag gå o lägga mig en stund innan jag röjer här hemma. Ser ut som ett bombnedslag.



Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Tack!!

Krya på dig med, hoppas att du blir kvitt allt ont snart=) Ser ut som att ni haft en skön resa, Härligt!

2008-11-17 @ 16:18:03
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0