Lugna lördag!!

Så var denna lördagen också slut snart.
Jag har varit duktig ikväll och börjat packa för resan på onsdag- nöjd!
Men trots att jag försöker dra ner o inte packa så mkt eftersom jag vet ur det blivit dom andra gångerna så slutar det med att resväskan är full trots att jag inte packat hälften- suck..
"Den klänning är ju fin, den måste jag ha" "Amen den tröjan kommer ju bli perfekt till dom shortsen men fan då måste jag ju ha den västen med som är så snygg till" and so on and so on...

well, well. Imorgon kommer älskade mammsen med systrar upp hit. Ska bli såååå kul. Så jag o J får ställa klockan imorgon så vi hinner dammsuga av o snygga till innan. Min mamma är en väldigt pedant dam o det gäller minsan att man har rent o snyggt tills hon kommer annars får man skäll.


Idag har jag bara varit hemma o tvättat o grejjat. Tjejen som ska ha min lägenhet var här också o kikade lite.
Sen körde jag o J till Willys o handlade lite ingredienser till den goda tacopajen som blev kvällens middag.
HAr aldrig gjort paj innan ska jag bekänna men det var ju jättelätt och framförallt supergott.
Sen körde vi till J:s kompis som hade lite förfest o sa hej men nyktra som vi var stack vi ganska fort igen.


Nu ska jag gå o v'äcka J som ligger o snarkar på soffan. Stackarn blir helt slut efter pencillinen han äter nu.
*Längtar tills imorgon* =)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Man ska inte ha smutsigt min lilla duva! Och det hade du inte heller. Annat var det när du bodde i lägenheten i K-stad. Där var det verkligen rörigt ibland.

2008-11-20 @ 19:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0