Jordnötssås o huvudvärk..

Nu har J precis åkt hem till sig för att duscha o hämta lite kläder. Sen kommer han såklart igen.
Känner mig sådär extra kär i honom idag, fick ur mig mkt igår när Dessi var här som gjorde mitt hjärta lite lättare.
Har fortf ont i magen men huvudet dunkar mest nu, så mkt så jag inte vet var ja ska ta vägen. Har tagit panodil hela dagen utan resultat.

Jag o älsklingen har precis ätit kvällsmat. Det blev hämtmat idag, grillspett med ris och jordnötssås *mums*
J hade aldrig smakat jordnötssås innan så jag tvingade honom att ta det o det blev definitivt en ny favorit hos han =)

Nu ska jag ta o lägga mig o vila en stund innan "Ensam mamma söker" kl 20. 00
Känns som jag dunkat huvudet i en tegelvägg 20 ggr.

Anette, Nina och Johanna söker efter kärlek på bästa sändnin

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej inte de lättaste alltid men den ena dagen är aldrig den andre lik och det är ju positivt :)

Åh ensam mamma säker, de spelas in nu så ja kan se de imorrnkväll, spännande.

www.picnik.com kan man fixa sina bilder gratis :) kramisar

2008-11-16 @ 21:05:59
URL: http://fesan.webblogg.seogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0