Helg, helg underbara helg


Ja så känns det verkligen. Jag är på så mkt bättre humör på helgen.
Jag känner mig kär och lycklig på helgen när jag är ledig.
O jag önskar jag kunde känna så här alltid.
Nu har vi så mkt att se fram emot också.
På onsdag åker vi ju till värmen och solen och framförallt iväg från vardagen.
Wihhhhhooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ångrar inte ett dugg att vi fick ett sånt ryck och beställde resan.
Speciellt inte eftersom vädret här suger fett. Det är kallt och halt och jävligt.


Sen när vi kommer hem mätta på upplevelser och tid med varandra så är det snart jul. Jag måste säga att hur mkt jag än hatar vintern så älskar jag julen! Den är så mysig. Att se hur allas ögon tindrar av förväntan och lycka.

JAg älskar när alla sätter upp adventsljusstakar och stjärnor som lyser upp i vintermörkret.
Jag älskar känslan av att ha köpt en riktigt bra julklapp. Nåt som man vet kommer glädja den man ger den till jättemycket.
Jag älskar att öppna dörren till mammas lägehet på juldagen och doften av skinka och hemlagad köttbullar slår emot en.
Julen är en glädjens tid och tyvärr en av de väldigt få tillfällen på året som jag träffar hela min familj.
I år har vi ju dessutom ett nytillskottet i familjen. Min älskade J =)

I år kommer nog julen att bli lite annorlunda. Jag tror jag kommer stanna i Jkpg Julafton och fira den med J:s familj och sen kommer vi åka ner till mamma o pappa på juldagen och stanna några dagar.
Lite hos mamma o syskon med morbror, moster, kusiner o morfar.
Lite hos pappa med farmor, farfar, lillebror och häxan.

Nåväl, slut med sentimentala tankar. Nu ska jag rota i garderoben och se om det är nåt som fattas inför resan. Innan det är dax att gå ner till tvättstugan.


Love is in the air!!

Kommentarer
Postat av: Hemligt ^^

Mer engagemang till att kolla in i kameran än att att kyssas från din sida?;)

2008-11-01 @ 16:14:31
Postat av: Bella (ägaren)

Hemligt:

Säger bara en sak: LÖJLIGT!!!

2008-11-02 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0