Dagens os och dagens pics :)

Så nu är man mätt o trätt o hela lägenheten som för en liten stund sen luktade gott av mat luktar nu SKIT!!!!!

Vi bor ju i en liten etta o när man har varit på toa o lagt en ladning (som min J gjorde precis :) ) luktar det verkligen i hela lägenheten. Vi kan ju inte stänga toadörren heller eftersom kattlådan står där plus att jag tyvärr måste springa på dass stup i kvarten p.g.a min UVI.
Nåja, en månad till sen är det över :)

Min middag idag fick 10 poäng av J. Egenkomponerad fläskfile gratäng med ris *mums*
Nu ska vi strax ta en tur ner till Vip o köpa tidningen som vi glömde innan.

Dagens bilder:







J skrattade åt mig idag när han såg att jag går upp på skohyllan varenda gång jag ska spegla mig.
Annars ser jag ju inte mer än ansiktet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0