Akuten igen ikväll!!

Ja, nu ska vi alltså åka in igen.
Och denna gången går jag fan i mej inte därifrån förrän jag fått hjälp.
Halva dagen har spenderats på toaletten.
Magen, är inte kry... är så jävla trött på detta nu.
Läkaren vill inte ge mig sjukintyg och min chef vill (naturligtvis) inte låta mig komma förrän jag är frisk.
Suck.. har gråtit några tårar idag över den här jävla behandlingen man får från sjukvården.
Som man vore en hypokondriker som bara hittar på.

Sovit jättedåligt igen inatt och har hemska mardrömmar eftersom jag har ont i magen när jag sover.
Om nån människa idag säger åt mig att gå hem och ta några panodil så är risken överhängande att dom åker på en käftsmäll, känner mig förtvivlad, uppgiven och hjälplös när man inte kan få hjälp nånstans.
Att dessutom sitta på akuten och vänta i flera timmar och betala avgift på 300 varje gång är inte det roligaste men nu ska jag spara kvittot o se om man kan få ngn ersättning.

Dax för dusch nu innan J kommer o hämtar mig.
Vad skulle jag göra utan honom.




Kommentarer
Postat av: Mamman

Hoppas det gick bättre hos dr ikväll då! Puss puss lilla snuttegurka

2008-11-18 @ 18:02:41
Postat av: Bella

Mamma: Tack =) puss

2008-11-19 @ 08:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0