Vilken dag...

Dagens:

05.50-  Vaknar av den hemska väckarklockan på min sketna jävla lånarmobil från telenor.
Lika morgon glad (inte) som vanligt stiger jag upp o klär på mig, gör gröt, plattar håret. Sätter på mtv på högsta nivå för att få skallen att vakna (stackars grannar).

06.40 dax att gå till bussen och jag får vada genom en halv meter snö för att komma dit. Känns som jul istället för påsk.

07.30- anländer till jobbet där det råder total kaos för att vi är duktigt överbemannade. 12 personal men bara 9 lappar. Alla skriker och gapar och försöker lösa dagen i-landsproblem.

10.00- Följer Vanessa hem i snöstormen (jobbigt) då hon misstänker att hon glömt plattången på. Men när vi kommer dit ligger den på byrån avstängd. Suck...

Kränger godis utav helsike. Gratis är godast. Efter detta mår jag illa som fasen.


12.00 Dax att gå med lunch till gamlingarna och självklart snöar det och är kallt som i en isbjörnsröv. Och vem får längsta rundan: BELLA

15.00- Arbetsdagen är äntligen slut. Följer med Vanessa hem och snackar skit över en kaffe. Hann dessutom kela lite med hennes lilla kise och diskutera huruvida tunnhåriga män är sexiga eller inte. Hmmm...

18.00- Tar bussen hem. Ringer Emma o får höra hur rolig gårdagens bravader var, Vadar genom snön hem till lägenheten där min sambo skriker som en galning av glädje för att mamma är hemma =)

19.00- Har inget bättre för mig så sitter här o skriver en massa skit.


Nu väntar väl Lets Dance, skulle väl ätit nåt men orkar inte då jag precis druckit ett glas cola. Sunt.


Sammanfattning: Trevlig fika, mysig kattkel, tråkigt väder som suger, allmänt dåligt humör. BLÄ!!
Skulle behövt lite kel o gos o en mysig sambo som väntade mig när jag kom hem (nån mer än min katt. :( )


Ja, ja. Ska jag unna mig ett glas vin? Det är trots allt fredag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0