This day sucks!!

Idag sov jag till halv 10, riktigt skönt att sova ut men av ngn anledning så blir jag alltid bara tröttare när jag sover länge.
Sen var det dax att bege sig till jobbet efter en dusch och lite frukost.
vi var "överbemannade" idag och det var väldigt lugnt, lite för lugnt faktiskt.
Jobbade med ett ganska tråkigt gäng, bland annat en ny kille som kan kallas K coh han är riktigt jävla dryg.
Han drar ett skämt om allt man säger och efteråt tillägger han alltid "Ah, jag bara skoja". Konstant säger han det, kanske en löjlig sak men fan vad det stör mig. Och den härr killen är tydligen närmare 40.

Snälla Carina skjutsade mig hem vilket var riktigt gulligt för då var jag hemma innan ens bussen gått från stan =)

Nu sitter jag här o har precis krängt ett ägg med kaviar vilket jag fått dille på för tillfället.
Som en graviditets noja fast jag inte är gravid.

Alla som känner mig vet att jag är en hypokondriker och det senaste jag fått för mig är att jag har diabetes så idag bad jag en jobbarkompis att ta blodsockret på mej och tydligen var det perfekt, fast jag tror kanske det var fel på apparaten.
Men jag ska erkänna att innan diabetesen har jag tror jag hade hjärntumör så jag tvingade min läkare att skicka in mig på CTR (skallröntgen), HIV så jag fick en akuttid på u-mottagningen., magcancer, tuberkolos, magsår, gallsten m.m.
Jag är en äkta HYPOKONDRIKER!!!!

Det har redan börjat planeras för helgen och än är det bara Tisdag. Hoppas, hoppas, hoppas det blir kul!!
Fast jag har inte direkt ngt sug efter att festa. Känns som jag inte pallar lika mkt längre. Dessutom finns det inget ställe här som jag blivit kär i sem jag t.ex. blivit i Harrys i K-stad.
Jag o Emma hade i o för sej rätt roligt på Harrys här men det var ju rena turen att vi kom in dit.


Känner mig jävligt irriterad och har haft en dålig dag. SKa gå o dra täcket över huvudet.


Smarrigt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0