I love you to the stars and back!!

Jobb om exakt två timmar. Jubbigt. Men jag jobbar med LIsa ikväll och då brukar vi ha´rätt skoj. Vi tar lappen med den enda som har dubbelbemmanat ikväll igen hoppas jag ;)

Är så trött idag, tror jag sov för länge.
Då blir jag bara tröttare.
Städa här ska jag också göra. Blev ju aldrig gjort igår eftersom jag alltid fastnar framför den här elektriska makapären. Läsa bloggar hit o dit.
Kolla mail, läsa tidningen, lyssna på musik osv.
Den är verkligen beroende framkallande den här datorn.


Jag hinner inte skriva så mycket mer just nu.

Wilma I love you och saknar dig. Längtar till näst nästa torsdag. Då syns vi igen. Puss



                   Min stjärna förra julen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0