Fylle- strul och sex!!

Hemma en liten stund och ska ta mig en tupplur innan jag sticker till jobbet igen. Går in på kval. nu på kvällen så det blir goa kosingar och det är precis vad jag behöver efter att ha tagit semester förrförra helgen och varit sjuk i måndags. 200 spänn i timmen är ju inte helt fel =)
Tog faktiskt extra på lördag kväll med. Nu har jag snart jobbat in vad jag förlorat på sem och sjukdgr.


Funderar på vad jag ska göra resten av helgen, att sitta här ute i buschen själv är kanske inte det roligaste.
Och Lisa jobbar och Emma jobbar  och jag lovade ju mig själv förra helgen att jag aldrig mer ska dricka sprit.
Ooops. Hur länge tror ni det kommer hålla?!


Hur fan kan det vara så? Det är ju egentligen sjukt att man sitter o dricker sprit.
Du blir ju allt annat än dig själv. Vulgär i truten, hånglar med vitt främmande (ibland mer än så), skriker och gapar och dansar röven av dig på ett dansgolv.


Inte fan skulle man gå fram till en främling på stan o fråga "Hej snygging, ditt arsle är det snyggaste jag sett på länge. Vill du följa med hem o ha lite kul". NEVER!!
Och det värsta är när du vaknar och tittar dig omkring "Var fan är jag". Bredvid dig känner du ngn som rör sig och ligger och snarkar och första tanken är "Vågar jag vända mig om" för ibland undrar man hur fan man tänker på fyllan då den fulaste jäveln kan bli snygg..


Nog om det, nu ska jag dra en handtralla. Nej bara skoja, nu ska jag ta en tupplur!!

                                                                                                                                                                      
                                          
                                       

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Hehe, känns som jag skulle behöva en sån fylla just nu. De löser inget, gör inget bättre, men för stunden kan de kännas jävligt bra och bara va full.
Ja e precis som du, skilsmässobarn o samma där, mamma o pappa har alltid kommit bra överens men ändå, inget går väl upp mot en "hel" familj.
Jag tror nog de ordnar sig tids nog. Men dom dåliga dagarna är fan inte kul, jobbiga o genomlida men säkert nyttiga. Tack för omtanken :)
Kram

2008-03-13 @ 19:39:25
URL: http://fesan.webblogg.se
Postat av: ida

hahaha
hoppas handtrallan va trevlig:)

2008-03-14 @ 13:29:19
URL: http://idaste.blogg.se
Postat av: Sandra

hahaha, detta inlägg va ju klockrent!
jaa, på fyllan är man fanimej en idiot..men men, vilka roliga historier det ger=)

2008-03-15 @ 21:11:47
URL: http://sandralillaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0