Bra dålig dag!!

Ett problem som förmodligen alla kvinnor håller med mig om är den här jävla mensen som kommer 1 gång i månaden. Fan vad dåligt jag mår, inte nog med att man ska behöva gå med tamponger och bindor utan jag mår dessutom illa, har ont i magen, känner mig svullen och allmänt skit.
Funderar starkt på att börja med spruta så man slipper skitet ett tag. Män där ute, ni förstår verkligen inte hur det är. Vi kvinnor måste vara så mycket jäkla starkare som fixar detta, föda barn osv.


Jag har iaf fått tag på personalen på Harrys idag.

- Hej mitt namn är Gabriella och jag glömde nog min plånbok på Harrys i Lördags.
- Jaha, var tror du du glömde den?
- Ja du. Förmodligen på bardisken men jag kan ha tappat den från väskan.
- Jaha ok, vad hade du i den?
- Legitimation, visakort, busskort, patientbricka, apoteks kort och lite andra kort.
- Jag ska kolla där vi brukar lägga glömda saker om du väntar.
Lång väntan...
- Det är din lyckodag idag Gabriella.
- Skojar du, ligger den där?
- Ha, ha sånt skojar jag inte om. Kom in och hämta den en dag i veckan.


Hade hon varit nära mig hade jag fömodligen kysst henne.
Nu är det slut på fylle Bella. Det värsta är att jag bjudit hem en del kompisar hit nästa helg. Det kan jag nog inte dra mig ur :S Ja, ja. Jag får väl bli nykter helgen därpå istället :)



Hörs kanske sen.




Hughs and kisses/ Bella

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja fy fasen för mens. Jag ser ut att vara i tredje månaden nu så svullen ja e om magen, suck!

2008-03-03 @ 19:57:59
URL: http://fesan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0