Bästa helgen på länge (än så länge)

Kan det bli bättre. Få maten serverad, vara runt familjen med lillan speciellt.
Haft ett trevligt kalas där hela familjen var med, inklusive morfar fastän att han drog så fort han fått mat (som vanligt) =)
Jag skulle väl inte vilja flytta tillbaka hit, inte just nu iallfall men fan vad roligt det är att komma ner o bara vara runt människor som känner en utan och innan. Om bara Ida kunde kommit ner också =(
I miss her. Men, men man kan väl inte få allt.
Imorse vaknade jag kvart över åtta, då ser jag att wilma tittar upp på mej. Så jag fick gå in till mamma och viska att "Nu är hon vaken" så fick vi gå upp o bre en  leverpastej macka och gå in o sjunga ja må hon leva, sen fick hon sina döskalle byxor av mej som hon önskat sig. Jag tror det var en riktigt lyckad present. Men sötaste är ju så himla smal (synd inte jag fick dom generna) så självklart var dom lite stora för henne men med ett skärp i midjan så gick det ändå bra. Fast dom hänger lite men det är ju bara coolt och modernt som hon själv sa =)

Ikväll blir det maskerad fest i Fjälkinge. Jag o syrran ska vara bröderna Fluff, he, he.
Tog med mej lite dricka ner hemifrån nu när man varit i Tyskland med gulligaste Baaghera, right ;)
Fast jag är så rädd att jag ska bli för full så jag funderar på att bara ta med mig halva flaskan vodka och istället ta lite vin så kanske mamma kan sig en kaffagög ikväll om hon vill..
Hur roligt är det att bli så full så man inte minns någonting- och efter det som hände på Centrum så passar jag mig verkligen för att dricka sprit. Fattar inte varför jag köpte så mycket. Dumt av mig!!!!
Nästa helg t'änkte jag ha lite förfest hemma hos mig i skogen. Och då ska fan i mig Linn pallra sitt arsle dit annars blir jag förbannad o tänker aldrig mer festa med dom på jävla Österängen, hör du det Linnsan!!!
Nej in i duschen innan barnkalaset börjar. Bara inte en viss pappa kommer o lämnar ett barn, vilket jag vet att han kommer göra. Pinsamt o se honom i ögonen. Får nog undvika det och gömma mig på rummet. Nu kommer mamma o fille. See you later.
Pöss

                                                                     

Kommentarer
Postat av: *Sofie*

Då blir jag inte förvånad om jag ser bröderna fluff här i krokarna ikväll då hihi, hoppas att ni får kul!

2008-03-01 @ 12:23:41
URL: http://mizzsofie.webblogg.se
Postat av: Linn

yej bröderna fluff haha

2008-03-01 @ 19:34:11
URL: http://linsan.webblogg.se
Postat av: Sandra

Ha det så kul i kstad nu gumman min!!!

Sen vill jag se att du kommer upp till
mej i Älsklingstuna!!!

2008-03-01 @ 23:38:56
URL: http://sandralillaparis.blogg.se
Postat av: Anonym

Ni är för goa.. =)

2008-03-02 @ 11:54:59
URL: http://hakanssons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0