BAKIS OCH ARG!!

Okej, lite bakis idag. Det ska jag inte undanhålla. Känner det lite i huvet men framförallt i magen som jag alltid gör dagen efter. Min mage tål inte alkoholm, då blir den sur.
Festen avr toppen igår. Fan va kul vi hade även om jag o Lina tog av oss perukerna rätt fort. Fan vad dom kliade och var varma.
Det var såå häftiga outfiter där. Jack Sparrow, Pink, Paris, Cher, Hulken, MArilyn Monroe, Elvis, Kizz osv..
Alla var där. Temat var ju kändisar eller artister så det kan man ju kalla brett =)

JAg o Lina blev ganska berusade mot slutet så då begav vi oss in mot stan. Där avr vi på Harrys och vad fan tror ni Bella lyckas göra. Jo tappa bort sin plånbok. Så nu har jag varken VISA kort, busskort, leg m.m
Fan vad arg jag blir på mig själv. Och varför i helvete tar man inte ut dom korten man inte ska använda. HELVETE; HELVETE. Och jag ska ju åka hem idag. Ber till Gud att ngn snäll själ hittat den o lämnat in den men det kan jag väl glömma.
Nej nu gapar mammam´från köket. Hörs sen

Puss på päran

Kommentarer
Postat av: Therese o Nellie

Bra beskrivit :)

2008-03-03 @ 07:43:00
URL: http://fesan.webblogg.se
Postat av: Magda

Tackar tackar ;). Hoppas du har det bra där uppe i norr! =)

2008-03-03 @ 13:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0