Baby dont cry!!

http://www.youtube.com/watch?v=sDhBQ1u5p7k


Kul att antalet läsare ökat. Jag menar idag finns det så många bra bloggar om familjeliv, kärlek, mode osv.
Att ngn då vill läsa om en sån som mig en misslyckad lite singelfigur.
Fast i o för sej har livet så många olika perspektiv.
Det händer mkt nytt i mitt liv just nu. Nytt jobb, ny stad, nya vänner, nya ligg (ha, ha. *ta det på skoj*) osv.

Singel och party liv i all är men visst fan längtar man efter det trygga sambolivet när ngn väntar på dej när du kommer hem, ngn som älskar dej oavsett om du har joggingbyxor och reklamt-shirt eller string och tajta jeans.

Tyvärr har jag nog blivit lite skrämd och mer rädd för förhållande och kärlek sen i somras när jag gick igenom allt med S. Jag har aldrig varit så kär innan och vad fick jag för: A broken heart.

Nåja, ett gammalt hånge ringde innan o ville jag skulle komma ut till Dalvik o festa lite men jag tackade vänligt och bestämt nej. Jag vill spara mig till imorrn när mina vänner kommer ut hit till mig i buschen för att förfesta lite.
Funderar på att bjuda på en "välkomstdrink" men bål känns så jävla trist. Vet inte vad man skulle kunna hitta på.

Nåja denna låten är superbra och den var med i en av dom bästa dokumentärerna jag sett "rosa drömmar, svarta hål".
Jag slog på den av en ren slump en dag när jag satt o zappade på tv:n.  Helt klart mkt sevärd., gör att man uppskattar det man har desto mer. Den ligger nu på nätet här:


http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?sortOptionArt527895=10&d=47225&a=527895&queryArt527895=rosa+dr%F6mmar+svarta+h%E5l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0