Se upp för fettot!!

Så nu är jag nere igen. I älskade Kristianstad. Hos älskade mammasen o systrarna.
Igår var jag hos älskade pappsen o syskonen där. Isac o Fanny!

Det är bara så underbart att vara nere o bara mysa med sina när o kära. Få god mat o bli ompysslad =)
K'änns dock som jag gått upp alla kilo jag gått ner när jag kommer hit.
Hitills idag har jag ätit:

Frukost: Pappa hade gjort god frukost med ägg osv.

Förmiddagsfika: Jag o lillebror gick till farmor o farfar som bjöd på jordgubbar med glass

Lunch 1: Kommer hem till pappa så har Fanny gjort lunch och jag tänkte faktiskt tacka nej varpå hon kläcker ur sig "Ja du äter vju inet kyckling så jag har gjort lite lax till dej". Så lax o god pastasallad från en syster.

Lunch 2; Kommer hem till Ania o ska fika när hon säger "Jag hoppas du är hungrig för jag har gjort en jättegod lunch nu". Alltså tacopaj med sallad!

Eftermiddagsfika: "Sen har jag bakat en jättegod kaka med"- Ania. Chokladkaka som var det godaste jag ätit på länge. Tack sötnos!!

Kvällsmat: Anländer på plats till mamma som gjort fläskfile gratäng med potatis. O vem kan tacka nej till mammas mat?

Snacks: Pringles, godis o rött o vitt vin.


fet hund


Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0