Som jag hade dej förut

Besatt av denna låten:  


Som jag hade dej förut- Melissa Horn och Lars Wnnerbäck



Du springer aldrig ifatt när jag väl är där
Jag vill inte tänka framåt, men e livrädd att fastna här
nu kan det va försent, att säga som det är



Jag testar nya vägar som aldrig tycks ta slut
och jag har försökt att fånga den andra men har aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans, så jag säger det rakt ut



jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut



Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag va dig nära, vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår



jag försöker träffa andra men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt



och jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut
jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0