Skallabank.

Har börjat få extrem huvuvdvärk. Igår fick jag ett riktigt anfall när jag inte visste var jag skulle ta vägen.
Det värsta var att jag jobbade kväll o jag var så dålig att jag fick gå o lägga mig i mitten av kvällen en stund.


Direkt när jag kom hem 21.30slängde jag i mig 2 panodil och dök i säng. Jag mår bättre idag men känner liksom av att jag mådde så dåligt igår. Ska försöka o stressa mindre, dricka mer och ta det lugnt nu när det är varmt.
Det värsta är att morgonen kommer börja med kattfight med min tant för att kunna få in henne i duschen o sen ett jäkligt jobbigt städ efter det.
Nästa så man skulle stanna hemma för huvuvvärken lär väl komma tillbaka,


/XOXO Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0