Helgens händelser :)

Jobb, jobb, jobb- ganska less på det nu.
Visst är det skönt att ha ett jobb där man får vara ute mycket men fan inte när det ösregnar och blåser vilket det gör här nu. Och att dessutom ha delad tur då och veta att man ska gå ute i den här skiten tilll klockan nio ikväll känns än mindre kul.
Nog med gnäll över det.

Seaste tiden har varit ganska händelselös. JObb, och utgång, jobb och utgång osv.
Eftersom jag jobbar i helgen var vi ute en liten sväng i Torsdags jag o tjejerna. Det började väl sådär. Fick skicka in en kompis med ambulans. Efter det gick det utför. "Way to far in i dimman" om man säger så.
Jag o Eva vinglade hem nån gång på natten till henne.

Átt se fram emot härnäst är älskade K-stad som det bär av till på torsdag. Det är ju Kristianstaddagarna hela veckan och det kan man för allt i världen inte missa.
Speciellt inte när man som jag ¨har världens bästa kompisar som vill gå ut med mig där nere.
Jag tror vi längtar lika mycket efter varandra , jag<3Ania, jag <3 MAdde jag <3Ida. Ni är bäst tjejer!!

Så fredagens dag är jag Anias, fredagens kväll är jag Madde, lördagens dag är jag familjens och lördagens kväll är jag Idas =)

Ofattbart egentligen att trots att jag bor så långt ifrån dom har vi lyckats hålla kontakten. Känns så underbart att veta att man har kompisar för livet i dom 3.


O så innan jag drar mig.
En liten fundering.
Så jäkla många gamla ragg och flirtar som hört av sig dom senaste veckorna. Sms:en dräller in från puddingarna i mitt liv =)
Men visst är det ofta så, när man väl träffat någon och inte är på marknaden då jävlar, då sliter alla i en ;)


                                      


/ XOXO Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0