Besviken

Besviken är jag.
Nu kommer Mamma o säger att hon ska va på semester nästa helg när jag kommer trots att jag frågade henne i helgen o hon sa att det var helgen därpå,
Och Madde ´jobbar vet jag, detsamma gör Ida o gör syrran också det så finns det absolut ingen mening med att komma ner. Problemet är ju dock att jag redan sagt till Ania att jag kommer på dopet o det är lite sent att backa nu.
Fan vad besviken jag är, frågade ändå henne i helgen o hon sa nej.


Det kostar 'ändå en del att komma ner och jag kan bara göra det en gång i månaden max och dessutom var det meningen  att mamma, wilma o lina skulle komma denna helgen men det struntade i eftersom vi ändå skulle se shelgen därpå. AHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!


Orkar inte prata med henne just nu. Då kommer vi bara bli ovänner. Bättre att vänta till imorgon eller övermorgon.






Måste rusa. J kommer snart o hämtar mig. Ska försöka få honom till  att köra en runda med mig ;)



//Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0