Min jävla Måndag!!

Ny måndag, ny vecka, nytt år =)

Ja, jobbat och stått i idag. Hade det ganka bra eftersom jag hade tvätt typ halva dagen vilket innebar att fröken håkansson satte sig bekvämt tillrätta på det hårda golvet, lutade sig mot en gammal skurhink och somnade till. Vaknade lagom till tvätt maskin tjöt att tvätten var färdig.
ja mycket mer var det inte på jobbet idag. Jo där har börjat en lustig gubbe som ska vara vikarie.
Han kan väl vara i femtioårs åldern, tjabbigare tjabberöv får man ju leta efter.
Truten gick i ett på honom så jag tror nog jag skulle kunna återberätta åtminstone halva hans liv.

Sen begav skåningen sig hemåt till dom mörka skogarna för att släppa ut galen innekatt.
Jag som skulle städa idag, tror ni det blev gjort? I helsike heller. Här är lika mögigt som igår.
Man skulle haft en liten polack till granne som man kunde erbjuda hundra spänn för att städa rent.
Eller kanske en liten R.S som man kunde erbjuda 500 spänn i veckan för att städa 2 timmar om dan ;)

Ja o nu sitter jag här 4 red bull senare och 2 apelsiner med ögonen uppspärrade och så pigg man kan vara.
Bra gjort Bella!!!
Aja, får väl försöka lägga mig ändå.
Förresten är jag så jäkla irriterad då jag haft näsblod 2 dgr i rad nu. Dessutom har ett gigantiskt jättesår i ena näsborren efter att jag försökt snyta ut halva hjärnan så nu kan jag inte andas genom högra näsborren.
Känns som jag har en jättestor snorkråka där men det är en jävligt stor sårskorpa.
Ööööööööööörrrrrrrrrkkkk.

Godnatt alla polare, fiender, släktingar och gamla hångelobjekt!!!



Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha.. 50 spänn i timmen.. det är inte dåligt..

2008-01-08 @ 15:22:32
URL: http://sandralillaparis.blogg.se
Postat av: Emmsen

haha stackare :P jga kan städa gratis hahaha :D

2008-01-08 @ 21:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0