Ny resa på G

På torsdag ska jag ner till hemlandet, längtar sååååååååå mkt efter min lilla familj.
Wilma fyller sju på lördag, när jag frågade vad hon önkskade sig så sa hon "inget, jag har ju allt".
ehhh... snacka om att börja låta som farmor tidigt :s

Idag fick jag också förlängt på jobbet, så nu har jag jobb till 31 Augusti, drog en lättnadens suck.

Jag längtar till festen på lördag så jag kan få börja nalla av mitt nya spritförråd :):)
Mkt smaskigt där inne.
Och nu har min kära syster fått tag i peruker så vi kan följa vår plan och gå till makeraden som Bröderna fluff.
 Vad rörigt detta inlägget blev, ingen röd tråd alls. Är trött och utsliten.


Nej Bella, gå o lägg dig.


image3621 När fan är det nog med barn? Och tvillingar också, jisses. Hur ska det få plats i den magre stackaren :)


/Hughs and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0