Ny lägenhet???

Jag är så satans trött på att inte ha intenet och hemtelfon. Men nu har tele2 lovat mig att det ska finnas till på fredag. Men dom där stora jävla tele företagen är inte till att lita på. Det ahr jag lärt mig.
Nu sitter jag hos min Emma. Hon är bakis, men det är inte jag. Fan vad jag njuter av det.
För Bella var duktig o stannade hemma istället.
Traggade med Per istället i en och en halv timme.
Han var med hemma så vi satt o berömde varandra om hur duktiga var. Och pratade om han patetiska liv. Alltid lika kul.
Snart ska jag o E kolla på en lägenhet till mig men jag ahr inga större förhoppningar.
Nja, låter inte som nåt för mig liksom.

Och nästa helg ska vi till Tyskland. Gissa vad vi ska köpa där...... ALKOHOL!!

Nej nu får jag vara social. Ska se om vi inte kan gå o käka nåt.

Have it nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0