Julaftons söta bilder!!

Inte många som går in o läser bloggar nu över jul har man märkt he, he. Inte så konstigt kanske.
Nu borras det spikas här på Igelkottsvägen. J håller på att sätta upp vår nya tv-bänk med tillhörande hyllor.
Mammsen kommer ju med oss upp på söndag o ska kolla på nya lyan samt hjälpa mig att städa gamla.
Så nu är det slut på lugnet, fullt ös fram till måndag nu.

Mest ville jag lägga upp dom få bilder vi tog igår. Blev ju inte så många timmar för mig där hos J:s päron.
Fick lite julmat o jag o J bytta varsin klapp. Jag fick en superfin badrumsvåg som jag önskat mig, som jag inte heller hunnit ta kort på. Tiden räcker inte till helt enkelt.


J med syster som inte vill av med på kort =)

  
Hela skaran, nästan..      Jag öppnar klappen som jag fick av J:s mormor =)

 
J:s andra systern    Blev lite vin..


Söta syskonen ;)


Ego!!!

Kommentarer
Postat av: Miian

oh fina bilder,ni verkar ha haft en underbar jul =)

Blev det nåt nice paket från tomten iår?

Tack för din kommentar,den värmde =)

Kramkramkram

2008-12-26 @ 12:58:54
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0