Ny adventsljusstake inhandlad!!

Så precis hemkommen från en liten shoppingtur på A6 med Dessi. Blev lite smått o gott.
Hade kameran med mig för jag tänkte ta kort på mej o Dessan men tror ni jag kom ihåg det, självklart inte.
Har knappt några kort på oss, synd för det är henne jag spenderar mest tid med här =) Oxå är hon ju så söt också :)

Om 3 timmar står vi på friskis o ska gå in på spinningen, hoppas det blir skoj för ja är riktigt laddad. Vill verkligen komma igång nu.
Älskade Ania ringde idag, fick höra gullungen i bakgrunden o vad jag längtade efter dom, ändå är det bara en vecka sen jag var nere.
3 veckor till sen får man se dom igen.

Nej ni kanske vill se min fina adventsljusstake jag shoppade idag. är så nöjd och bara 99 :-, de kallar jag fynd




 Klänningen jag kollade på igår men aldrig köpte fick följa med hem idag istället. I love it!!!


Försökte ta en bild på mej själv och fönstret med adventsljusstaken i ( konstigt flin jag har).
Det är så mysigt med ljus i vintermörkret.



J skrattar alltid åt mej när han kollar igenom kameran och ser mina s.k bloggbilder.
Har försökt förklara för honom att det faktiskt är roligare att läsa en blogg med egobilder i än en utanmen han hajjar inte poängen!!

Nu ska ja ta tag i disken sen laga matlådor till morgondagen. J hade städat lägenheten igår när jag kom hem från jobbet så han är värd lite vila min fina sambo =)

Kommentarer
Postat av: Miian

Verkar som du mår bättre?

Har själv proböem med urinvägsinfektioner och ett par gånger har dom sprungit upp i njurarna,och ajg kan säga som så att nu när du klarat av det,så klarar du föda barn.

För fyfan vad mycket mer ont det gör i njurarna än smärtan att föda barn.

Kramkram =)

2008-12-02 @ 21:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0