Hatar snor!!

Hatar att inte ha min egen dator när jag bloggar. Måste fixa det.
Hatar dessutom att min fökylning inte  blivit ett dugg bättre o nu ska vi ju snart iväg.
Imorgon jobbar jag dessutom kväll, hur lätt tror ni det är att få tag i vikarie då?! Julaftonskväll, yeah right!!


Ni är verkligen dåliga på att kommentera när ni läser. Är ju roligt att veta vilka som är inne och om det är dom jag tror.
Man får mer blogglust när man får nån kommentar.

Vilket klagoinlägg detta blev.
För att få till nåt positivt så kan jag säga att vår hyresvärd faktiskt varit här idag och åtgärdat några av felen som var på "listan". Känns bra.

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen försöka gör mig så snygg det går när man ser ut som ett trafikljus om näsan =(


God jul på er förresten min hemliga läsare =)

Kommentarer
Postat av: Miian

heeey babe!

Tack för gratulationen till Lowa =)

Hur mår du?

stressigt inför julen?

Kram och goood jul!!!!

2008-12-23 @ 23:44:39
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0