Anias livssyn =)

Har precis pratat med min Ania i telefon en timme.
Den bästa polacken som finns =)
Plötsligt kom vi in på äktenskap o giftermål:

Jag:  -  Jag skulle inte vilja gifta mig nu och har sagt till J att inte fria till mig.

Ania:  -  Men varför det? Nu kommer han kanske aldrig fria till dig.

Jag:  - Jo det kommer han nog om jag vill gifta mig nån gång. Det är inte säkert.

Ania:  - Amen sluta, klart du ska.

Jag: - Vet inte, Jag skulle nog mkt väl kunna vänta typ 20-25 år. Då har man ju haft barn o levt ihop länge o vet att man verkligen klarar allt.

Ania: - Amen herrregud. Så länge kan du ju inte vänta. Om 20-25 år är det ju knappt lönt.


Haha, Okej. Ania tycker livet slutar vid 45 o att döden står runt hörnet o väntar då. *Asg*


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för din söta kommentar!



Grattis till att ni blir sambos idag=) (var det va)?! Så kul!!

Förstår dina tankar om giftermål, får ta en sak i taget men är säker på att du hinner ändra dig efter ett par år som sambos;);)



Hoppas ni får en trevlig helg i flyttkaoset hehe.

Kram

2008-12-19 @ 11:23:15
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0