Adventsfika på stan!

Så, hemma igen efter en mysig adventsfika på stan med Eva, Emma och hennes kille Christian.
Jag kände verkligen för att unna mig nåt gott eftersom jag inte ätit något godis i helgen mer än några skumtomtar på julbordet men samtidigt vill jag inte förstöra för mig själv så jag unnade mig det minsta jag kunde hitta.
Nämligen en liten tryffelboll som inte var stor men ack så god =)
Man vill ju leva lite också :)
Självklart glömde vi kameran hemma annars hade det nog blivit lite bilder.

Imorgon är det vardag igen och därmed träning så nu har jag o Vanessa bestämt att vi ska träna spinning halv 5 efter jobbet. Längtar faktiskt efter att röra på mig lite. Nu har man ju vant sig och jag vill inte bli en soffpotatis igen.
Jag mår så mkt bättre och har mkt mindre huvudvärk när jag rör på fläsket och det är ju därför man ska träna.

Nu ger min älskling mig massage, fan vad bortskämd jag är. Har världens bästa kille =)


En av favoritbilderna på oss två =) Älskar dig J <3 !!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jättefin bild gumman! Saknar dej, vi måste ses snart!!!

2008-12-15 @ 09:09:05
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: J

Fyra månader idag:) Puss älskling, kommer snart!!

2008-12-15 @ 21:23:54
Postat av: J

Fyra månader idag :) Puss Älskling, kommer snart!!

2008-12-15 @ 21:25:46
Postat av: Emma

Ja du, snart behöver vi inte gå längre än över gården för att ta en fika ihop :)

2008-12-16 @ 21:47:45
Postat av: bella

Till Min J: Blir så glad när du skriver =) Älskar dej!!

Till emma: Ska vi bli så härligt. Längtar!! Kramar

2008-12-17 @ 06:48:22
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0