Ledig tisdag!!

Så äntligen, ledig dag från arbetet efter att ha knegat hårt hela helgen samt  måndag. Frågan är bara vad ska man hitta på idag? Ringa Dessi eller Eva kanske o ta en skvallerfika på stan?! Kaffe latte och gott sällskap är den bästa kombination som finns.


Nåväl, tråkig som man är så vaknade man 08.10 och behövde tömma den minsta blåsan som existerat på denna jord och sen kunde man inte somna om. Så nu sitter jag här sen 2 timmar tillbaka och är redo att möta en ny dag.
09.30 ringde dock min mobil och det visade sig hur oersättlig jag är på mitt jobb he, he.
Här får man jobba och ringa anhöriga fast man är ledig. Ska väl ta det som en komplimang.


Igår körde jag bil igen. Börjar bli riktigt grym på det nu. Så här löd konversationen mellan mig och J en bit av vägen:


- Kan jag växla upp till trean nu
-Nej, jag tycker nog du kan sakta ner lite istället.
-Amen fan vad tråkig du är, va inte en sån jäkla pussy.


Jag menar ska det va så ska det va och det får ju gå undan lite :)


Nej passa på o slappa lite nu kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0