Är det det här som kallas kärlek...

Jag tror jag har träffat en av världens snällaste personer.
Han är verkligen det, ställer alltid upp, kör mig hit, kör mig dit, passar katter, övningskör med mig och pillar mig i håret varje kväll innan jag ska somna.


Han låter mig hållas varje kväll när jag sitter o flippar med fjärrkontrollen fårn kanal till kanal och låter mig titta på varenda jäkla avsnitt av jerry springer, cheaters, paradise hotel osv.
När han sover hos mig skäller han inte på mej för att jag snarkar eller för att jag vänder mig 3456432 ggr innan jag somnar.


Han skrattar åt mina torra dåliga skämt o mina ibland alltför vulgära uttryck.
Han skrattar åt mig o min blåsa som han kallar "jönköpings minsta" när han får pausa 365321 ggr i filmen för att jag måste kissa.


Han kör ner o köper cola till mig på vip så fort jag ber honom.
Han säger att jag är snygg när jag kommer i min slitna arbetströja, smutsiga leggings och håret på alla håll o kanter när han hämtar mig efter jobbet.


Han tjatar inte om att ha sex och ifrågasätter ingeting angående det.
Han lyssnar på mig o mitt eviga tjatande om vad jag ska göra i mitt liv, (resa hit, resa dit, ta mc-kort, bli ssk, bo med indianer i regnskogen, kandidera till presiden osv) utan att förlöjliga mig eller skratta åt det.


Det är den första person jag känner gillar mig precis för den jag är och som jag inte behöver gömma dom pinsamma delarna av mig själv för.
Och vad gör jag? Funderar på o dumpa honom för han är FÖR snäll?!?!?!?!?!


/Osäkra, dumma, naiva Bella


                       

Kommentarer
Postat av: Emma

när du skriver det sådär så får du det att låta perfekt! Det är ju en sån som man vill hitta. Ta vara på det du har Bella, för du är värd det bästa!! Jag får fortsätta leva här i mitt lilla celibat hahaha. pusspuss lööve <3

2008-08-16 @ 21:03:53
URL: http://metrobloggen.se/thebrightsideoflife
Postat av: Miian

Åh myspys att få känna sådär,lovely!!!!

Nej du vi shoppar mycket,ofta OCH onödigt....får försöka sluta med det nu!

Kramis

2008-08-17 @ 10:19:06
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter ju som att du har hittat en riktig toppenkille, va rädd om honom ist:)

2008-08-17 @ 12:15:40
Postat av: ida

jag känner dig, du är hooked! låt inte andra som inte finns i ditt liv längre få dig o tveka. du om någon förtjänar att känna för någon o få det besvarat! Ge honom en chans o låt dig känna:)

2008-08-18 @ 22:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0