Jobb och paradise hotel

Jag är kluven angående jobbet. På ett sätt trivs jag jättebra är o tycker mkt om dom flesta arbetskompisarna och vi kan ha jävligt roligt ofta på rasterna. O jag tror o hoppas att folk tycker om mig också. På ett annat sätt trivs jag inte alls med det.
Orättvist fördelade arbetsuppgifter, mesig chef, gnälliga kärringar på kontoret, jobbiga städ, taskiga tanter osv.

Och det hade varit kul att göra nåt annat, byta bransch helt och slippa jobba gamla, få ny erfarenhet osv.
Iaf ett jobb på nätet som jag ska söka nu, men jag säger inte vad :p

Har börjar följa paradise hotel nu igen, det går ju i repris på tv400 och fan vad jag är inne i det. Saknar ett program nu som är riktigt bra. Sommarens tv har varit helt värdelös :(

Imorrn slutar jag 13.00 wihoooooooooooo, sen blir det maxi o handla lite food.

Nej, smell you later boys and grls, nighty night!!


biggest bitch in paradise!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0