Mitt tragiska singelliv!!

Ja allt är liksom lite körigt o jobbigt just nu.
Och jag känner mig kluven angående vad jag ska göra med mitt liv.

Det sägs ju att man är sin egen lyckas smed och det är man ju på många plan men fan inte alltid.
En del saker kan man inte styra över själv faktiskt.
Man kan tillexempel inte välja vem man ska bli kär i och man kan heller inte tvinga sig själv att bli kär i någon.
Det går inte, tro mig jag har försökt.
Jag måste erkänna att jag har träffat ganska många. Alltså "dejtat" en hel del.
Och jag har en jäkla förmåga att träffa och falla för idioter (det måste vara ärftligt) på ett eller annat sätt.

Och träffar jag inte idioter så träffar jag konstiga människor eller människor som jag helt enkelt inte passar ihop med.
Vi är för olika på ett eller annat sätt.

Av alla dom jag dejtat (ta mig inte för en slampa för jag har definitivt inte legat med alla :) ) är det bara två stycken jag känner verkligen har varit bra killar.
En av dom är J och den andra F. Och det har varit samma visa med båda två.
Underbara människor som verkligen har allt man kan önska sig och som jag vet hade gett mig "guld och gröna skogar" men ändå är det nåt som saknas.

Jag kan/ kunde helt enkelt inte bli kär i nån av dom.
Och jag beter/betedde mig för jävligt mot dom.
Dom är/ var helt enkelt för snälla och jag känner hur jag blir/blev elak och gör/gjorde allt för att få en reaktion.
För ärligt hur roligt är det att vara ihop med en "nickdocka" som alltid tycker och tänker precis som du själv?!


Är jag konstig? Är jag dum? Jag vet inte men börjar undra. Alla säger att jag borde ta till vara på chansen nu när man träffat någon som är snällare än snällast och jag vet att jag säkert kommer ångra mig sen men vad ska jag göra? Jag kan helt enkelt inte tvinga fram något. men samtidigt vill jag inte krossa någon annans hjärta för jag vet mer än väl hur det känns!!!


Nej va långt detta blev men det är så jäkla skönt att skriva av sig.
Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna så småningom. Om bara alla tankar i huvudet kunde lugna sig lite :)

Nattinatt!!



Saknar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0