Me like

Har kommit på att det finns ett klädesplagg som jag verkligen älskar över allt annat o som jag börjar samla på mig en skara av. Nämligen KOFTOR:
Jag går alltid i koftor, Istället för jacka på sommaren och på vintern värmer dom gott under jackan.
Helst vill jag ha dom långa och oversize. Då kan man riktigt mysa i dom och dom döljer alla skavanker i midjehöjd :) Min samling är just nu uppe i åtta stycken och fler ska det bli om jag får bestämma.

                                     EDEIS, kofta från La Redoute


Nej, sängdax för längesen. Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Ida

den är så du gumman!

2008-08-12 @ 13:40:27
Postat av: Ida

han på bilden med mig, glasögon:)

2008-08-13 @ 00:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0