Dom jag älskar och saknar.

FAN JAG VILL FLYTTA, FLYTTA, FLYTTA, FLYTTA!!!!
Så nu har jag fått ur mig det =)


Imorgon är jag ledig och hela helgen också. Känns helt underbart.
Jag ska försöka ta mig i kragen nu och inte gå ner i samma jävla deprission som jag gjorde för  1 år sedan.
Försöka fokusera på dom bra sakerna i mitt liv istället för dom dåliga.
För hur det än är så har jag jäkligt många underbara personer i min närhet.
Och många av dom saknar jag fruktansvärt mkt eftersom dom är långt ifrån mig och det är längesen jag träffade dom:



Lillebror <3



Madde och Ania <3




Emma <3



Ida <3




Älskade lilla hjärtat <3



Pappa och lillasyster <3



Mamma och Wilma har jag inte träffat på ca 6 veckor. Det är länge för mej och jag saknar dom så det gör ont i mej...
Alla  ni här är min underbara familj som jag älskar över allt annat!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra (e-tuna)

baby kom hem till mej i helgen, i miss you!!!!!!!!

2008-08-29 @ 01:24:48
URL: http://sandralillaparis.blogg.se/
Postat av: Emma

saknar dej me gumman!! <3

2008-08-29 @ 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0