En skit dag!!

Är det verkligen meningen att det ska va så här?!
Det första man gör när man kommer hem från jobbet är att sätta sig o stortjuta,.
Jag vill absolut inte vara kvar där längre. Det händer så jäkla mkt dåliga saker där nu så ja MÅSTE komma därifrån innan årsskiftet.


Ja de är inte bara jobbet. Det känns skit med all just nu.
Ett helvete på jobbet, det funkar inte i kärlekslivet, jag bor på ett ställe som jag absolut vill flytta ifrån men det finns inga lägenheter i den här jävla staden och i helgen är ja ledig men ingen verkar ha tid med en och alla vänner där hemma som man bryr sig om verkar ha glömt en och skiter i en totalt.


Jag blir så jävla arg men framförallt blir jag ledsen. Ingenting i mitt jävla liv verkar vilja funka. Ja flyt är ta mej fan det sista jag har. Vad jag än gör verkar det aldrig vända.
Och ja, jag vet det kunde varit värre men jag ser ju till hur min situation är nu.

Kännermig så jäkla ensam, utlämnad och naken nu. Hjärtat blöder verkligen på mig och jag vet inte hur jag ska f et att läka igen. Om bara nåt nån gång kunde gå min väg, 
Jag saknar mamma och jag saknar mormor. 
Mamma kan jag iaf ringa till och prata med en mormor finns numera bara i mina tankar och drömmar.
Jag kommer aldrig kunna öppna mig för ån som jag kunde för henne. Där existerade inte hemligheter.


Ledsamt inlägg jag vet men jag vågar iaf erkänna när jag mår dåligt och min blogg är för att jag ska kunna skriva vad jag vill.


Oh my baby, don't cry
Oh my babe, just say goodbye
Oh now baby, don't cry
Oh my babe, at least we tried



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0