Söndag!

Gårdagskvällen bjöd på fest med mina två favorit jönköpings bor. Emma o Eva.
Hade faktiskt jättetrevligt, fast som vanligt var det roligast på förfesten. Trots att det bara var vi 3 hade vi jäkligt nice.  NI är underbara tjejer.

Väl ute begav jag mig ganska fort från Ztyle till Harrys istället o mötte upp min andra Emma o Elin. Vid halv två började jag tröttna o gick o möte J o spatserade till Mc Donalds eftersom grabbarna tvunget skulle ha nattamat.
Sen tog vi en taxi hem. 
Väl hemma spydde jag o sen duschade. Mådde så fruktansvärt illa igår så det var lika bra att stoppa fingrarna i ´halsen.
dag har jag o J bara legat i sängen. Halv 5 gick vi upp o han stack hem för o duscha o byta om o sen kommer han o hämtar mig o vi ska hämta min plattång hos Emma.
O Sen blir det Pizza o film för oss.
PERFECT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0