Min blödiga bekännelse

Från den stunden vi kom hit till jorden,
vi möttes av sol ovan för.

Finns mycket mer,
än det du och jag ser,
mycket mer än vi känner och hör.

En kärlek som är oändlig,
men så lite som vi kan förstå.

Och den sol som gick ner,
någon annanstans ger,
ett gryningsljus att förlita sig på.


I en värld full av liv,
allt förenas här.

Som en cirkel sluts,
av kärleks kraft.

Alla har en plats.
Allting har en mening.

Det är vår värld
-en värld full av liv.


Käner ni igen det? Just det från en av världens bästa filmer. Och Bella är blödig ikväll och satt och filosoferade på denna texten och hur fin den egentligen är när man verkligen läser innebörden.



Tror minsann jag ska hyra den en dag!! Min kärlek till gamla Disney klassiker kommer aldrig dö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0