In my heart..

Så nu har J kört hem för att duscha och jag ska göra detsamma alldelles strax.
Vi ska åka ut till Visingsö idag. När jag berättade för J att jag inte varit där sen jag var 9- 10 år gammal kom vi på att det skulle vi minsann göra idag. Kunde ju varit lite sol med men, men man kan ju inte få allt.

Gårdagen blev lugn. Med god mat, 2 glas vin o vi somnade på soffan kl 11. =)
Så idag vaknade jag halv nio o höll låda för då tyckte jag minsann det var dax för oss o gå upp, vi ligger alltid halva dan på helgen och det går ju inte för sej.


Har nu också ordnat födelsedags present åt lillasyster. Åh, jag är såååå nöjd. Tror hon kommer gilla det.
Har oxå fixat present åt Madde som oxå fyller år i slutet på september. Nöjd därmed.
Det är ju två av dom finaste personerna jag har i mitt liv o vill ge dom nåt som visar hur mkt jag älskar dom :D
Vågar inte berätta vad här för ja vet att dom båda tjuvläser ibland :)


Nej duschen nu, annars blir J sur på mej när han kommer och jag ligger i pyjamasen..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0