Bakiskväll med sällskap!!

En calzone och en dålig rulle senare sitter man här o ska strax inta sovställning i sängen,
Dagen har varit oehört slapp men skööön. Behövde verkligen vara ledig och som sagt tog jag ju riktig somorgon o låg till 16.30.
Sen var J här igen o hämtade mig o vi begav oss mot pizzerian och vip video.
Där snyggt ex ragg jobbade. Inte mycket inanför pannbenet men damn, he's good looking!!
Ville vara snäll idag och låta J välja film. Aldrig mer. Sämsta skit jag sett och han höll fullkomligt med.


Vidare låg vi o mös i soffan o filosoferade över livets stora frågor.
Han är verkligen den snällaste killen jag nånsin träffat,.
Och jag börjar känna mig kluven. Kanske, kanske..
Nåväl, vi tar det som det kommer har vi sagt.



Hyr aldrig den här, Helt värdelös!!



Nej nu ska jag krypa till kojs, sova själv inatt :(


Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0