Sicken jäkla morgon..

Jisses, vad energisk jag varit idag.
Vaknade kl halv 7 och kunde bara inte somna om. Så mycket tankar som snurrar i huvudet nu så jag har så svårt o somna om när jag vaknar på nätterna eller tidigt på mornarna.
Måste verkligen ta tag i saker och ting nu. Has to be a change..

Nåja, väl vaken så låg jag som vanligt o vände o vred på mej och försökte slappna av men det gick ju inte. Så tjugo i 8 fick jag nog och slängde på mig ett par byxor och en tröja, på med mp3:n och ut i det härliga "Höstvädret?"..
Sen promenrade jag staden runt för att sedan gå inom mcdonalds och köpa mig en latte samt b- kiosken för en tidning och ett paket cigg. sen satt jag där på en bänk i solen och njöt , titade på medan staden började vakna till liv hi, hi.

Gårdagskvällens middag med lilla mamma blev iaf lyckad. Bjöd på gott honungs marierat kött med ungsgrillade grönsaker och italiensk sallad med valnötter.
Ahhhhhhhhhhhhhhh, det ni.... ;)
Blev hon impad eller vad he, he..

Idag blir det fika med Ida på stan. Sen Sound of music ikväll.. suck, visst är den bra men jag har ju sett den typ 300 ggr nu..




ha en bra dag bröder och systrar.  :)

Kommentarer
Postat av: ida

ses snart honey

2007-09-05 @ 11:03:03
URL: http://idaste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0