Måndags blogg

Alla som känner mig riktigt vet att jag är helt tokig i musik.
Tror faktiskt helt allvarligt att jag skulle bli den ultimata DJ:n.
Fan vad jag älskar att lyssna och spela musik.
Sjuga till det, dansa till det, böla till det och visst kan man bli riktigt jävla glad av det också.

Brukar ha mina olika låtar som går varma, och brukar byta om i mp3:n ca en gång i veckan.
Denna vecka har börjat som en Johnny Cash vecka. En riktigt bra artist med skön whiskyröst och härligt go i sin musik.
Och jag tyckte sen jag såg filmen "Walk the line" om mr Cash så blev fan i mej hans låtar ännu bättre.
Där finns många bra men just nu rullar "Folsom prison blues", "The man comes around" och "Jackson" mest. Dom kan jag varmt rekommendera.

 Mr Cash..

Tror faktiskt jag ska bjuda min lilla mamma på middag imorgon här. Om hon kan. Har ett gott recept som jag ska göra isåfall och visa henne att jag faktiskt också kan laga mat :) Det kan hon vara värd.

Nej städning nu för imorgo får jag besök av världens bästa Ania som kommer hit o dricker kaffe med mig.

Ha det gott

Dagens ord: " När jag ser tillbaka på alla dessa bekymmer kommer jag att tänka på historien om den gamle mannen som sade på sin dödsbädd att han bekymrat sig för en massa saker av vilka de flesta aldrig inträffat"
/Winston Churchill

Kommentarer
Postat av: Ann

Du Casch är en go gubbe....gillas här oxå

2007-09-03 @ 22:26:53
URL: http://livsbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0