Käre gode Gud..

Jävlar, sicken känsla...
Nu börjar jag bli riktigt nervös, stressad och ångestfylld.
Hur fan ska ja kunna somna ikväll??

Som jag behöver tur, lycka, flyt och förståelse nu.
Jag vill så gärna, så gärna.
Stöd mig, peppa mig, var där.

Jag försöker och göra mitt bästa och var en bra människa.
Snälla låt mig få lite belöning nu..

"Och jag är med er, alla dagar, till tidens slut" (Matt 28:16-20)

Var med mig nu, jag behöver det..

                                             
                                                                  

Kommentarer
Postat av: sandra

gumman min, ta chansen, den kommer så sällan,
lev nu, du kommer vinna så mycket på det!
Jag är med dej, och stöttar dej!

2007-09-12 @ 23:52:09
URL: http://sandralillaparis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0